FANDOM

Kaczka

Ów wybryk natury. Źródło - NGW odcinek 10 (Super Taxi Driver 2006)

Kwadratowa Kaczka to sformułowanie użyte przez BartkaGM określające stworzenia występujące (najczęściej) w akwenach wodnych w niezliczonych produkcjach od Team6.

GenezaEdit

Sam tekst narodził się, gdy BartekGM w grze Super Taxi Driver 2006 (notabene będącą drugim produktem tego developera recenzowanym przez niego w serii) ujrzał w tle wyboru postaci dosyć niecodzienne kreatury próbujące przypominać kaczkę. Na jej widok postanawia wypowiedzieć słynne słowa "Kwadratowe kaczki? WTF?".

Od tamtego momentu dowcip ten pojawiał się w kolejnych odcinkach z tytułami od Team6, jeśli występowały w nich akweny wodne.

"Uśmiercenie"Edit

Po kilku reaktywacjach tego mema, które istniały zawsze gdzie tylko Bartek dostrzegł ową kreaturę (i które to z nią nagrania umieszczał głównie w bonusach na końcu danego odcinka), postanowił zaprzestać tworzenia się terroru przez nią spowodowanego wynurzając ją samochodem (!) w końcówce odcinka 81 (Taxi 3: Extreme Rush) kwitując ten wyczyn "PROBLEM ZAŻEGNANY". 

Powrót "zza grobu"Edit

Mem jednak powrócił wraz z bonusem do odcinka kończącego tyrady na temat produkcji Team6, w którym zapowiedziano ich jednorazowy powrót wraz z odcinkiem TAXI: Challenge Londyn oraz bezpośrednio w odcinku 120, w którym został poddany ocenie twór autorstwa Blimb Entertainment (który i tak był Team6, tyle że zakamuflowanym).